Hittat hit igen :D

Var ju ett tag sedan man skrev här. Skäms lite faktiskt. Inte för att jag skriver så mycket i min blogg heller. Men denna hade jag faktiskt glömt bort. Tragiskt!

Vet inte vad jag ska skriva om heller så bara skriver det som kommer ner.

Sitter och funderar på om jag ska dra mig till affären, men det är så kallt! Och går jag inte så kommer jag ångra mig vid 22 tiden då affären är stängd. Vilket jävla dilemma!
Blev sugen på varma mackor för en la upp en bild på facebook. Så tänkte köpa toastmackor och göra det. Är så gott!

Imorgon börjar jag min praktik. Ta bekväma skor sa han. Kommer alltså gå runt med vinterskor hela dagen = Svettas eller tar jag mina vanliga skor = Frysa om fötterna. Också ett dilemma!
Fattade inte om jag skulle ta med mat eller om jag fick äta där. Hon från projektet som var med fattade det som om att jag skulle få äta där. För kommer jag utan = Ingen mat på hela dagen eller ta med mat = Ingen micro att värma det i eller något liknande. Dilemma det också!
Kul det är när man inte vet hur man ska göra ;)

Men har bestämt mig, klä mig varmt och dra till affären! De där varma mackorna lockar en del må jag säga!

På återseende och det blir nog snart.

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0