Hallelåja!

Till min kära Emma.
Jag har tänkt att ändra i menyn lite,nyare bilder och ny text kanske? Men eftersom Emelie och Johanna inte skriver så blir det svårt att ändra deras.
Men vi kan ändra våra så länge.;)


Idag vaknade jag förövrigt av att min ena katt satt och stirrade på mej?! Fett läskigt att vakna så. Fattar inte varför mina katter är så himla konstiga!
Längtar till nästa helg då jag ska ha party! Hoppas verkligen att Emma kan komma! Håller tummar och tår.
Nu ska jag klä på mej och senare ska jag iväg och handla,förmodligen.
Tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: Emmababe

Let´s do it! :D
Har skrivit som kommentar på deras bloggar "fourletterword.blogg.se" men ingen reaktion än.

Grym katt btw, skrattade när jag läste det :P

JA! Alla tummar och tår!
Han sa att det löser sig, fråga typ hans mamma eller min mamma om de kan hjälpa honom medans jag är hos dig ;) haha!

2013-01-18 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0