Gick bra!

Första dagen på praktiken avklarad! Gick jätte bra tyckte jag och jag och tjejen som jobbar där har bra personkemi vilket är väldigt viktigt. Annars går man ju bara varandra på nerverna.
Kom för sent, första dagen och allt! Var rädd för att det skulle hända. Vaknade 8.15 och jag började 8.30.. Great! Men var där 8.45 så var ju inte så farligt.
Har en känsla av att jag kommer att komma för sent imorgon också. Borde egentligen sova nu eftersom jag ska upp kl 7, men jag har en son som vägrar att somna om. Han har hållt på i 2 timmar nu och mamma är TRÖTT! Men det struntar han blanka fasen i tydligen..

Alla mina dilemma blev bra till sist. :)
Jag fick mat där och mina vinterskor var perfekt! Blev inte ens varm så de ska vi köra på resten av tiden också.

Skulle cykla imorgon till praktiken. Men snöade så klart och tänker inte cykla när det har snöat, så det blir att stressa och lämna dottern på skolan. Klockan 8 ska hon vara där sen så får jag stressa iväg. Tar nog bussen om jag hinner med den. Finns ju en vid hennes skola typ, men vet inte hur den går, risken är att jag kommer för sent. Så får ta den som går 8.22, men då får jag gå tillbaka hem typ för den går utanför oss..
Men men, det löser sig väl imorgon/idag.

Nej, nu struntar jag i om han fortfarande är vaken. Måste sova nu. Har satt alarm på 7 och 7.15 också ringer mamma vid 7 förr att verkligen vara säker på att jag har gått upp. Hon ringde ju imorse med, men för sent. Annars brukar hon vara på telefonen på morgonen och ringa. Men inte idag, typiskt! 

Nä, sova var det ja!

Natti natti!

Om Johanna och Emelie kanske skulle skriva här också? Vore la kanske bra?
Och Maddis, jag vill byta bilden på mig :P

//Emma

Kommentarer
Postat av: Maddis

Om alla börjar skriva och sånt igen så kan vi ju byta bilderna i menyn. Säg till dom andra vetja! ;)

Svar: Ska allt göra det! Brukar vara expert på att tjata så ;) haha!
fourletterword.blogg.se

2013-01-16 @ 16:24:16
URL: http://woytux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0