;)

Så Maddis nu har jag ändrat alla mina inlägg så det ligger under mitt namn. :P
Men medans jag gjorde det så såg jag att du har en på allmän också. Fyyy dig! ;)

Inte hänt så mycket här.
Har inte blivit någon praktik då sonen är sjuk. Sambon har inte kunnat vara hemma med honom eftersom han skulle operera sig idag. Men typiskt nog så blev han förkyld som tusan natten till idag så han fick inte operera sig.
Så de ska flytta på operationsdagen.

Och det typiska är ju då att Maddis skulle ha fest imorgon/idag men ändrade det för min skull för att han skulle operera sig för han kunde ju inte ta hand om barnen då.
Och nu kanske han blir opererad i nästa vecka istället! Och jag vill till Maddis! Åh, allting bara går emot när jag ska göra någonting.

Så nu håller jag alla fingrar och tår på att det inte blir i nästa vecka, utan veckan därpå. BEACUSE I WANT TO!

Aja, ingen idé att älta detta, blir inte smartare för det.
Ska gå och pissa sen ska jag nana som alla här hemma har gjort sen kl 20. Då menar jag alla!
Forever alone <3

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0