Tjafan!

Går sådär med skrivandet här märker jag. Hade säkerligen kunnat skriva 4 inlägg per dag men grejen är ju den att jag har så tråkigt liv och bor i världens tråkigaste håla där det inte händer något. Så det krävs en bombastic fantasi för att hålla igång och det har jag inte heller. Den lilla fantasin jag har krävs för att underhålla mej själv om dagarna.

Annars så har det inte hänt så mycket. Varit hos tandläkaren,ska dit igen på måndag. (WOOHOOO...) Snart börjar en jävla massa möten och jag kastrerade min katt igår. På alla hjärtans dag. Javisst är jag gullig! Men han mår toppen och sitter just nu brevid med och ska kela,min lille gosegris!
Ha en kickass dag!
/Maddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0