Ja....?

Det gick ju kanoners det här att börja skriva på denna bloggen.. Det var i liv i en vecka drygt sen så dog den igen..
SKÄRPNING nu tjejer! Vi skapade denna blogg för en sak och det var inte för att inte skriva i den. PUNKT!

Praktiserar nu på ett ställe här i stan som säljer baguetter. Trivs som fasen och kommer överens med båda i personalen, mest tjejen då för vi pratar ju mer än vad jag och ägaren gör. Han sitter mest och pratar med sina kompisar som kommer förbi. haha! Så då håller jag mig sysselsatt med att städa där, fylla på fyllningarna och ta hand om disken.
Igår blev han glad för att jag tog och städade alla skåpsdörrar och handtag och arbetsbänken, utan att bli tillsagd. Sådant gillar jag. :)
Imorgon ska jag ta personalrummet/omklädningsrummet så jag har någonting att göra medans han är upptagen med sitt. ;) Fast i för sig så börjar tjejen samtidigt som mig imorgon. Men vi får se.

På torsdag har det gått en månad på praktiken. Har gått väldigt fort! Skulle ha fortsatt men jag sa till dem på projektet som jag är på att jag vill sluta där då istället för att fortsätta i 2 månader till och börja plugga istället.
Så de ska kontakta min soc så ska jag få börja på Vara folkhögsskola, det börjar den 18e mars, så vet inte vad jag ska göra emellan det. Men det kommer nog gå fort. :)
Det är pröva på tid i 3 månader och det heter framsteget för att se om det är någonting för en. Sen så börjar de allmäna kurserna så jag kan läsa upp mina betyg i matte, svenska och i engelska. Tror det är 1 år? Sen så får jag välja en linje som jag vill gå. :) Vad det nu blir..
Väljer hellre folkhögsskolan än komvux här i stan, känns mer tryggt och man har nog mer kontakt med lärarna där än vad man har på komvux.

Nä, nu kommer jag inte på någonting mer, men jag har iaf skrivit lite till skillnad från vissa andra ;)

På återseende!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Maddis

Jag försöker komma ihåg att skriva men det är så tråkigt när dom andra dissar haha. Alla borde börja skriva igen! TJATA på dom! ;)

2013-02-15 @ 20:21:01
URL: http://woytux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0