Min tur.

Då var det min tur att skriva då, gött att tjejerna här verkar komma igång ign här :D wohoo! Tycker att tjejerna kan skiva om planer dom har i sommar, för det tänkte jag göra nu :D hihi! Men iaf, somaren kommer börja med att fira mig. Vi ska grilla,dricka och gå på krogen. Kommer ju ha pengar då så det är ett bra tillfälle att utnytja det, kommer ju även vara sjukt mycket folk ute just den dagen med tanken på att det är studenten och skolavslutning, så det blir kul! :) Sen är det midsommar, det är tänkt att jag ska med Emma och Maolu (stavning?) ska på Top Cats på Hillringsberg (folkets park i Glava :) ) Så blir förmodligen att åka raggar bil och försöka förfesta någnstans :) Prat på att det också blir i Glava, vore ju egentligen bäst för då är det inte lika bängligt att ta sig dit och sånt. MjaMja! Sen blir det ju till Götene/Lidköping för partaj,grillning och brännboll eller något :) Kanske har fått upp konditionen då så man kan vara med? Hmm, det märker vi då :P hehe, sen i början av Juli vill mamma ta oss till ett ställe ovanför Torsby för att kolla på olika ställen där släkten är ifrån och käka på Elvis kaffe! Kan vara kul :) hehe, har ju även planerat att åka ner till Götene/Lidköping till Lidköpingscrusingen slutet av sommarn :) och OM jag har råd ska jag gå på hamnfesten som är helgen innan skolan börjar i Arvika, vore ju fett kul. Se Kapten Röd,Maskinen,Magnus Uggla,Broken Door och sist men inte minst!....... BROLLE! Wohoo :D Kollade artister nu och såg att Brolle skulle komma, visste inte om det :P haha! Men ja, nu ska jag ta mig en nutrilett sen blir det ut och spela lite Volleyboll med grannarna :D Hörs ikväll tjejer! <3

// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0