Helgen!

Ja, som ni vet har ju Maddis varit här sedan Fredagen! Har varit väldigt kul att ha henne här :) Betyder mycket, festen igår var kul förutom lite små skit men det ordnade sig till slut... Tror jag, haha. Men vi började kvällen med en varsinn grögg/öl/cider hemma hos mig. Sen strax efter sex gick vi bort till Jessica, käkade lite grillat och spelade jag har aldrig en stund. Vart lite andra kortspel också :) SkojSkoj! Kvart i tio åkte vi till Ola och Jonas där var vi nästan hela kvällen fram tills det började balla ur lite. Men det är sånt som typ alltid händer på fester, så då tänkte vi att vi kör efterfest. Först tänkte vi köra hemma hos Jessica men det vart här ist, gick lite folk då  och då. Dom sista gick runt halv fem typ. Haha, jag satt och försökte nyktra till så skrev lite med Ava om problem,katter och sånt på fb. Behövde faktiskt få prata ut så om allt det vi snackade om, kan ju knappt prata med min sjuksköterska. Så det är lättre att skriv med någon på nätet. Ajaa, idag har jag bara lugit framför tvn typ. Var iväg och hämta ut ett paket från Jotex. Äntligen har jag rätt storlek på påslakanet till täcket! Känns så gött :) Hade även beställt två förpackningar med doftljus, ska kanske tända dom sen. Får se :) Men nu ska jag gå och lägga mig på sängen ett tag och bara... Ja, precis!



Saknar dig redan Maddis, men vi får försök planera när jag ska komma ner över eller något :)
Tack för den här helgen! <3

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0