HEJHEJHEJHEJ!

Zup? Maddis in DA house.
Grejen är denna att jag glömmer att denna bloggen finns,sorgligt men sant. Så kom på att den existerade när fröken Emma talade om den. Så här är jag,livs levande. Typ.

Hunnit med att vara i Arvika och haft det himla trevligt! Förutom det så har jag handlat alltför mycket som vanligt och chillat hemma med mina katter. Ena min katt är trevlig och lever livet medans min andra är pain in the ass och låter mej inte ens gå på toa ifred. Skriker gör han med,som en jävla honkatt som löper. Och kan inte släppa ut han som jag gör med min andra katt för han är för trög att hitta tillbaka och när han väl gör det kan han inte hoppa upp till balkongen... Efterbliven katt. Ville bara få det ur mej. 

Nu skall jag fortsätta leva lagomt mycket och sen sova. Gott natt!


Nu är det faktiskt jätte grönt utomhus och buskarna är fulla med löv eller vad det nu är. Sommar och sol snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0