hej och hå!

Blev så himla sugen på att baka när jag såg att Emelie gjort det,elakt. Har ingen att baka till och jag äter ju inte bullar och sånt så det är ganska tråkigt.. Kanske mina katter vill ha en cupcake med strössel och allt sånt? Tror dock inte deras magar vill ha det ,fan ta dom :(

Har städat lite idag,HÖR OCH HÄPNA! Jag städar typ aldrig,vet att jag är nasty.. Hatar att städa,speciellt i min egna tråkiga lägenhet när det ändå blir stökigt dagen efter. Jag kan verkligen inte ha ordning och reda,tycker synd om min framtida partner som kommer gå lack på mej när alla mina kläder ligger utspridda på golvet. Är som en liten unge. 
Tänkte bara säga det,har inget intressant att tillägga. Har som sagt ett ointressant liv. Tjobree!

Här är en full jag med min bästa vän vitlök som jag konstigt nog käkade hela två gånger. Hatar när folk kör ''vågar du? gör det!'' för jag gör det alltid... Fatta hur starkt det var,dog :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan baka till mig :D



Och jag håller med dig om städningen.. Blir ju lika stökigt dagen efter eller efter 2 dagar som det var innan man började städa, så varför städa för?

2012-05-10 @ 00:39:07
Postat av: Janna

VIIIITLÖÖÖÖÖÖK! Du älskar´t, erkänn!

2012-05-10 @ 01:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0