Tjofaderittan!

Maddis in da house!
Är galet trött,fick bara sova 2 timmar inatt eftersom elektroderna och den feta dosan jag hade på mej var sjukt obehagliga att sova med. Var sur,är sur!
Bar nyss ner typ 10 lådor med mina och Emelies gamla saker till förrådet. Helt galet vad mycket grejer vi har! Kikade lite snabbt i lådorna och såg en spice girls hink som var full med klubbor förr. Fick den från en kompis till mamma när vi var små eftersom hon jobbade i en godisbutik.
Minns ni Spice girls klubborna? I do!
Ska så gå igenom dom lådorna när jag blivit frisk igen,vill att Emelie ska kolla och lipa med mej men jag får vara forever alone och lipa själv. :(

Nu skall jag ta tag i vardagens sysslor,alltså sitta framför datorn och tvn hela dagen. Har ett så intressant liv,I know! Men i slutet av April åker jag upp till Johanna,då kommer ni få se på fan!




Jag och Johanna,söta som få! haha


Kommentarer
Postat av: Janna

Fjortis bilden<3 haha :P

2012-03-30 @ 23:29:18
URL: http://darkeyeangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0