Tjingtjong långkalsong!

Tycker det är himla roligt att mina vännor gillar mitt slarviga jobb med designen. Det kommer komma någon bättre i framtiden när jag fått tillbaka lite fantasi. Den är och tar semester just nu!

Idag har jag varit på sjukhuset för att fixa prover av hjärtat,gick bra så nu äre bara o vänta och se! Fick oxå en söt förfrågan av min Emmababe som ville ha picknik! Sorgligt nog så var jag upptagen då,men en annan dag!
Fick förövrigt blåmärken av pulsmätaren man sätter på armen,hurts like a bitch!!

Nu skall jag försöka mej på att träna lite,trots att jag är superduper trött men måste sorgligt nog :(
PUSSHEJ!


Himla gammal bild på mej,Emma och Emelie. Så söta så!



Kommentarer
Postat av: Emmababe

Det blev ingen picknick.. Ville inte ha det utan dig ;)

Nej men vädret var kasst så fikade hemma istället! haha!

2012-03-29 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0