sömntuta

Måste verkligen skaffa mej ett liv,vaknade för en timme sen,dvs klockan halv ett.. Jag vill vakna med alla gamla tanter,sådär 06 på morgonen och sen lägga mej efter bolibompa! Får väl leva med att jag är en riktig nattuggla med rubbad sömn,haha.

Sitter just nu och tuggar på 6 styckna tuggummin. Hade tråkigt så varför inte. Sen så är min lilla kattpojk sjukt jobbig som bara går runt och skriker och river ner alla saker. Han vill ha sex men jag tycker han är för liten,tänk om en 6 månaders bebis skulle få ligga? Haha..
Släpper nog ut honom snart,får se om han hittar hem igen! Om inte annat så visar väl min andra katt vägen. (så trött på katter....)


Kåt katt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0