Hur vi träffades?

Ja, tänkte berätta lite hur vi träffades. Eller hur jag träffa Emelie,Maddis och Emma :P Det var så här att vi började skriva på en sida som hette Dastar som inte finns just nu (tråkigt nog!) Skrev kanske i ett halvår innan vi bestämde att vi skulle ses, Emelie och Maddis är ju från Arvika från början. Jag har säkert lekt med dom när vi var yngre :P haha. Men iaf, jag höll på med en av Emelie och Maddis kompis så vi tänkte överraska. Så vi planerade hur vi skulle göra, jag satte mig på en buss ner till Skövde, den sista biten mellan Skara och Lidköping. Gudars! Kommer aldrig glömma det, har aldrig varit så nervös! Väl framme i Lidköping träffar jag en kort tjej med världens finaste leende! Det var Emelie, åkte hem till dom för att göra iordning oss för det skulle vara fest och där träffa jag Maddis. Skit blyg och vågade knappt prata med en, ville nypa kinden av henne för hon var så söt.. Hehe :) Emma träffade jag två veckor efter det när jag och mitt ex skulle överraska Emelie med att jag följde med ner när han hade varit hos mig en helg :) Riktigt kul. Jag har ju även bott med Emelie, var trött på Arvika så flyttade ner över i ca 9 månader eller hur länge det nu var xD haha. 

Jag ångrar inte en sekund att jag har lärt känna dessa tjejerna! Bättre människor får man leta efter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0