Hur vi träffades.

Jag och Maddis är som sagt systrar och jag har känt henne i snart 20 år! Emma och jag träffades via en gemensam bekant till oss. Vi träffades för första gången för 11½ år sedan. Ganska snabbt blev vi vänner och det tog inte lång tid innan vi var bästa vänner! Sen har vi följt varandra genom åren, i med och motgång. Självklart har vi bråkat en hel del, men vi har lika snabbt hittat tillbaka till varandra. Johanna träffade vi genom ett community på nätet, allas vår älskade Dastar! Under tiden vi chattade så upptäckte vi att Johanna bor i staden där jag och Maddis är uppväxt. Och på den vägen gick det. Vi träffades för första gången 2007 och sedan dess har vi hållt ihop! Jag och Johanna har även hunnit med att bo tillsammans.

Ni är fina tjejer och i love u!




//Emelie

Kommentarer
Postat av: Janna

<3

2012-03-30 @ 23:31:35
URL: http://darkeyeangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0