Hejsan svejsan!

Vilken dag det har varit! Jag har städat, katterna rivit ut, jag har städat och katterna har rivit ut. Ungefär så har dagen sett ut idag, alltså dubbelt arbete! Men dom är så söta, så det är svårt att bli arg på dom. I alla fall. Har varit duktig och fått upp gardiner i sovrummet idag, samt städat i köket och inne på toaletten. Har även packat upp den sista lådan, och helskotta vad badrumssaker jag har! En hel garderob plus halva badrumsskåpet. Stefan lär bli tokig på mig sedan!

Såg att Maddis rotat runt bland våra gamla saker, nostalgitripp månntro? Vet inte riktigt om jag hade velat gå igenom sakerna och lipat ihjäl mig. Fast umgås med Maddis och prata minnen hade varit kul! Hittade du vår kanin fylld med pogs också?

Idag ska vi käka tacos, men har ont i magen och känner mig inte alltför pepp på att käka.

Nu är det dags att spara pengar så jag kan åka upp och hälsa på brudarna snart! Saknar er!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig också!

2012-03-30 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0