Hejsan i natten.

Hej alla i natten! Sitt inte uppe för länge och porrsurfa för mycket (Maddis! Spec du!) Iaf, idag har det varit en tung och lång dag. Har haft små ont i ryggen, men körde på ändå :) Haha, precis efter jag hade skrivit inlägget förut så fick vi ett sms att vi skulle komma bort till Jessica! Så då skuttade vi dit, när vi kom dit fråga vi hur mycket dom hade tagit. Det roliga är att dom nästan var klara, Jessica hade glömt bort oss xD Lite små roligt faktiskt, myees! Men tog över några små saker och höll på ett bra tag, sen fick jag sticka ner till systemet för Emma och Jessica ville att vi skulle små dricka lite när vi hade fått klart det mesta! Så då var det bara att gå hem och hämta plånbok och gå till bussen, fick även sällskap av Anna :)  Så gick till systemet och köpte 8 öl och en vin flaska, drog tillbaka till Dottevik och gick raka vägen in till Jessica. Dom hade börjat och plocka iordning så körde på, först tog jag och Diana och gjorde iordning i vardagsrummet, ställde rätt sofforna,bordet och tvn. Sen tänkte vi ta Jessicas sängar eftersom hon har skaffat dubbelsäng nu, så då fick man sätta sig på golvet och skruva fast benen. Tog sin lilla stund :P haha, efter det var det kökssaker som skulle packas upp. Så jag och Emma packade upp det mesta av sakerna när Jessica var i duschen. Så nu ser det riktigt bra ut där,det som är kvar är ca 10 lådor som ska kollas egenom,städning av förra lägenheten och gå med skräp :) Som sagt, har varit en dag full med saker. Den var även låååång! Nu ska jag sätta mig ute och den lugna kylan och ta mig en rök innan jag slänger mig i min underbara säng ;)

// Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,du känner mej för väl! :(

2012-03-31 @ 13:22:02
URL: http://blowmeolivertwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0