Goddagens!

Hejsan alla glada och ledsna! Idag kommer det bli en riktigt lång dag här i Arvika, ska hjälpa en kompis flytta. Dock är det inte långt som tur är, det är typ tvärs över gångvägen bara. Så det är ju bra :) Jag har en kompis som typ bor här nu, vi har varit kompisar i 12 år, rätt länge det. :) Så vi har rätt nyligen varit på Lidl och köpt ett flak energydricka så vi orkar av dagen, hon har varit vaken sen strax innan sju för hon har tvättat och jag kom upp vid tio.. KORS I TAKET, Johanna, uppe vid tio? Måste ju vara något fel där.. Haha. Så kan det gå när inte haspen är på :P haha. Men hoppas att mina tjejer kommer få en bra dag vad dom nu ska göra :) MHMM!



Jag och min kompis Emma, kompisar sen 12 år tillbaka <3

// Janna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0