Dagen!

Började dagen med ett tidigt sms ifrån Victorias pappa (?!) Blev lite chockad när jag såg detta vid 7 imorse..
Ni som inte vet om det är att Victorias pappa inte bryr sig så mycket om henne, han hör aldrig av sig eller är med henne. Han har aldrig henne heller som tex varannan helg. Utan han träffar henne hos hans mamma någon timme ibland. Typ 1 gång per månad.. Sen så har det hänt en hel del saker mellan mig och honom också. Vilket jag inte tänker ta upp nu.


Har väl inte hänt så mycket idag antar jag? Som vanligt! Ja, han kom hit. Följde med och hämtade Victoria på dagis sen så gick vi till leksaksaffären framme i stan och hämtade ut presenter till henne för hon fyller 6 år imorgon. Om man har medlemskort så får man en present utav dem varje år. :) Vi fick 3 nu för att Micke, mamma och jag har ett kort i hennes namn.
Så hon fick en jojo, målarbok och en liten ficklampa. Ficklampan glömde hon i leksakshörnan inne på ica så när jag gick och kollade efter den så var det redan någon som hade tagit den. Aja, hon blev inte ledsen iaf utan sa att den var så liten ändå så det gör ingenting och att hon kan köpa en ny.
Var där inne och köpte tårtingridienser. Ska baka tårta när hon ligger och sover med choklad, vanilj med Smarties på. Typ som NonStop. Jätte gott!
Sen så har jag och hon badat tillsammans. Även lille Elias :) Han plaskade som bare den i vattnet och var jätte glad och skrattade när Victoria busade med honom. Mina barn det! <3 Det var ett riktigt kodak moment, sa det till Micke så trodde att han skulle hämta kameran, men icke! En annan gång!
Har lovat Victoria att sova i vårat rum inatt för att hon fyller imorgon. Och mycket lättare också när man ska göra tårtan, för hon har en tendens att springa upp 10-20 gånger per kväll om hon sover i hennes egna rum. Sen så kommer hon upp vid 00 på natten.. Undrar om hon hinner sova mellan det egentligen?

Imorgon ska jag och hon iväg till biblioteket. Alfons Åberg ska komma imorgon, en liten föreställning. :) Så ska kolla på det och efteråt fick man någon cd eller film. Kommer nog bli skoj!
Nej, nu ska jag göra i ordning madrassen inne i vårat rum så hon får sova. Fick vara uppe lite längre idag. :)

See ya!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0