Flytta på dig!

Mjaa! Eftersom dom andra tjejerna verkar glömma bort denna så får väl jag hålla den uppdaterad. Anyway, idag blir det fest i Arvika. Texas tar studenten så vi ska fira henne :) Kommer lite folk hit och så, känns kul. Typ hälften kommer från Karlstad hållet :P Lite små kul faktiskt, så dom kommer runt 16:00 sen kommer resten efter 18:00 eftersom idag ska jag och mamma hjälpa Paulina och hämta en säng hon har köpt på Jysk och förvara den hemma hos mamma. Hoppas det blir snart så vi får det gjort! Orkar inte vänta så länge :P Är sjuk rastlös också, gaaah! WHAT TO DO? Jag vet inte, men nu ska jag stänga ner musiken,stänga altan dörren,släppa ut katterna,fixa iordning mig och sen gå till bussen. Eller kanske ska köpa en cola först! Får se :P haha. 



Grattis till studenten Texas! <3

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0