Tjabba tjena hallå,det heter så.

Tjolahoppsan! Här går det inte undan med uppdatering. Beror lite på att mitt liv är jätte ointressant just nu och jag har verkligen inget positivt att skriva om,förens nu!
Emelie är hos mej,wopidoo! Hon åkte hit tidigare för att vara med mej(säger jag iallafall..)eftersom jag ska åka till Arvika på fredag.
Så denna vecka får jag träffa både Emelie och Johanna,hur bra? Blev en fin vecka trots allt,trodde den skulle gå utför ett tag då allt gick emot mej och allt var så ointressant,men det vände till det bättre!
Så nu vet ni att jag är glad och att min tatuering kliar som faaan! Orka läkningsprocessen,vill skippa den just nu,vill klia sönder min arm,haha. Well,that's life. 
Ha't fejnt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0