Suprise!

Det vart inget med städandet idag. It´s was a lie ;) Bara för att vi åkte och överraskade Maddis på hennes födelsedag! :D
Hon hade ingen aning om det. Så jag, Emelie och Victoria stod vid ica i Götene och inväntade Maddis och deras mamma. Vi skulle egentligen ha kommit fram till henne när de kom, men hon såg ju oss innan och pekade på Emelie och sa till deras mamma att "Den personen har likadan jacka som Emelie!" Men hon fattade aldrig att det var hon :P Men sen så insåg hon att det var Emelie och sen såg hon mig och Victoria också. Hon blev väldigt glad och överraskad. Vi lyckades med vårat projekt ;) hehe!
Så där har man vart idag och har typ precis kommit hem. Har precis lagt Victoria och nu inväntar jag och Micke Big Brother! Sen blir det nog ett spel med Skip-Bo. Det står ju 4-4 och så kan det inte sluta! Vi har sagt försten till 5, men har inte kommit på vad förloraren ska göra. Men det kommer vi nog på :P Och är det som jag befarar så vinner han... För vi har vunnit varannan gång och han vann första, tyvärr! Men idag SKA jag vinna! Så det så!

Nej nu börjar Big Brother!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0