Sola och bada i piña colada!

Johanna; Din önskan är min lag! Skapade en ny kategori med Minnen. Var en himla bra idé faktiskt,tror dom andra girlsen tycker detsamma. Annars kan dom ta sej där solen inte lyser,haha. Nejmen,förslag är ALLTID bra!



Åkte till Lidköping helt i onödan idag. Affären jag skulle till hade inte öppet,blev så himla sur! Så jag beställde iställer på nätet,orkar inte vänta. Har inget tålamod och att vänta gör allt bara värre. Så ny hoppas jag att det ploppar in en paket i brevlådan på onsdag,eller torsdag. Annars blir jag sur,igen.
Annars har jag inte gjort ett piss. Hämtat posten typ,reklam och räkningar. Älskar vuxenlivet...
Lyssnar på hög musik,dricker bärs och ska steka grönsaker. Har inte käkat på hela förra veckan så idag unnar jag mej lite vegetables! På onsdag får jag handla alkohol helt själv! Vet att all personal kommer kolla snett på mej då jag ser ut som en 15 åring,men jag kommer stolt ställa mej och tugga tuggummi sådär bitchigt och lägga fram bärsen på bandet,som den badass jag är!

Tjingtjooong! /maddis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0