Skriv något här.

Min mage har varit dum idag, men trots detta tog jag mig iväg och handlade! Fuck them som säger att IBS inte är problematiskt att leva med. Väl hemma så tog vi det lugnt ett tag och sedan var det dags för mat. Stefan lagade en super god middag och jag åt tills magen nästan sprängdes! Lite senare kom pappa, hans fru Shanaz och hennes son Shano på besök. Med sig hade dom fika och mitt EFTERLÄNGTADE påskägg! Eftersom Stefan är så söt så fick även han ett av dom. Han uppskattade gesten oerhört mycket. Alla vill vi vara barn ibland! Efter besöket så tvättade vi och fastän vi bott här i en månad och tvättat ett otal gånger, så får vi inte all tvätt att bli torrt. Men nu har vi nog listat ut hemligheten! Vet ni vad? Stefan viker frivilligt tvätten, jag behöver inte ens fråga honom om det! Han blir lika lycklig varje gång han får ta fram Sheldons uppfinning, klädvikaren. Söt är han! Kan ni tänka er att jag har en karl som både tvättar, viker tvätt, lagar mat och rensar kattlådan? Rena drömkarlen! I alla fall min.

För jävla bra låt!

//Emelie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0