Skip-Bo!

Hade besök här igår utav Mickes kompis Martin. Satt och tjötade och spelade Skip-Bo. Vann ju inte någon gång men tar igen det! Jag lovar!
Satt även och spelade med Micke senare, för Martin lämnade kvar spelet, och det slutade med att det blev 2-2. Så ikväll blir det samma igen, ska spela mot honom och denna gången ska jag VINNA!
Ska även diskas och städas idag. Påbörjade med disken igår men min rygg pallar inte med att stå mer än 10 minuter, helt sjukt! Så ska fortsätta med den sen. Och städa... Det har vi skjutit upp hur länge som helst nu.. haha!
Måste hem till mamma med och se om vi kan låna hennes tvättmaskin. De gör ju om i våran tvättstuga i några veckor till så där kan vi inte tvätta. Måste gå till hus nr 27, men tvätt tiderna är bara mellan 7-11.30 och 11.30-15.30.. Vilket vi inte kan då för då är jag ensam hemma med Elias. Och sen så låser dem efter det sista passet så man kan inte tvätta när Micke har kommit hem också är det stängt för oss under helgen.. Bra va? Jävla smart.! Tänk på alla dem som inte har tvättmaskin hemma och som jobbar fram till 16.00.. KUL!
Men men, nu ska jag fortsätta se på Ellen. Maddis lover är ju med idag och firar sin 18-årsdag med henne. Alltså Justin Bieber ;)
Hon blev helt till sig för typ en månad sen då han fyllde år och ville se detta programmet, har messat henne men inte fått svar. Så antingen sitter hon framför tvn och är helt "nerdrogad" utav honom så hon inte har tid att svara på messet eller så ligger hon och sover :P Får hoppas på det först nämnda för hennes eget bästa! ;) haha!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Maddis

Jag sov (A). Men jag har redan sett det (oj vad förvånad ingen blev) haha.

2012-04-03 @ 15:25:55
URL: http://blowmeolivertwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0