Påsken.

(Mobilblogg.) Har varit en väldigt bra helg! Spenderat den hemma hos Maddis och bara njutit av varandras sällskap. Dock saknar jag henne sjukligt mycket nu, men träffar henne om ca 2veckor igen! Längtar otroligt mycket! Känns bra att hon blev glad över överraskningen, alltså att jag åkte upp på hennes födelsedag. Kändes även väldigt bra att stanna i flera dagar. Tågresan hem idag var hemsk! Så fruktansvärt trångt att vi nästan stod på varandra. Mådde inte så bra och det var sjukt påfrestande att stå som packade sillar under hela långa resan. Dessutom så var det en man, under större delen av resan, som stank som fan! Inte alls trevligt. Var dock mysigt att komma hem till en nystädad lägenhet, en myssugen pojkvän och två glada katter. Det gjorde mig gladare! Just nu så längtar och ser jag fram emot nästa resa! Måste se till att träffa Elin och Emma då. Saknar dom massvis!

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig också!

2012-04-09 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0