Myslördag.

Har varit en lugn dag idag. Varit galet trött hela tiden och längtar efter sängen. Tvättar idag, sängkläder, så ingen säng för mig ännu. Vi har käkat thaimat och nu under kvällen har vi käkat popcorn. Så en riktig gottegrisdag har det varit. Kommit in i en period då jag är sugen på cola hela tiden. Varför? Sjukt störande är det i alla fall.

Har skrattat massor åt ena katten idag. Vi lade märke till för ett bra tag sen att han blivit en tjockis, men nu har vi kommit i underfund med att han egentligen har ett för litet huvud till kroppen och därmed ser han tjock ut! Jag retade Maddis förra katt för samma sak och nu har jag själv fått en! Tur att han är söt oavsett!



//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0