Lyckans dag!

Idag kommer Maddis hit :D Ska åka och möta henne i Kristinehamn så hon hittar rätt och kommer med rätt tåg osv :D Är såååå glad! Har saknat henne en heldel! Sen ska ju även Melinda kommer idag, kommer vara fullt hus här under helgen och spec till Valborg. För då kommer Tjit Tjat och så kommer även en till kille, gudars. Måste få tag på en madrass så alla får plats, annars blir det lite panik här! Mjamja! Ska om en timme upp till psyk för att träffa min sjuksköterska, så ska snart ta och leta upp något någorlunda snyggt att ha på mig. Ska även sminka mig lite, kanske inte är en sånn stor idé med tankn på att regnet öser ner. Men vill se lite pigg ut när jag träffar Maddis^^ thihih! Nej, nu ska jag ta och plocka upp lite saker från golvet inne på toa och sen kolla på klär, ska även slänga över lite musik till mobilen!



<3


//Janna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0