Ledsen i ögat faktiskt..

Satt och skrev ett inlägg, tryckte på Spara & publicera och jag blev utloggad och skiten sparades inte! Förbannat! Kan nog ha med att vi har skrivit samtidigt inne på bloggen, såg att 2 stycken har lagt upp samtidigt som jag skrev.. KUL!

Blev ledsen i ögat faktiskt ganska så nyligen. Satt och läste Emelies privata blogg. Hon hade messat med Maddis och hade insett att hon snart flyttar, långt ifrån oss.
Blev ledsen och kände tårar komma så sprang in i köket och tog en cigg så inte Micke skulle se.
Känns som alla lämnar en? Har ju ingen kvar här.
Okej att vi inte umgås så mycket som vi ska göra. Men ändå! Jag och Maddis bor 2-3 mil ifrån varandra och vi ses typ aldrig, hur hemskt är inte det egentligen? Fy fan vad kassa vi är!
Och för typ 1 månad sen så flyttade Emelie med sin pojkvän till Göteborg. Är glad för hennes skull, men som sagt, men ändå!
Och nu ska Maddis flytta till Arvika/Karlstad. 
Umgås inte med någon förutom familjen och Mickes kompis. Han kommer förövrigt imorgon och då ska vi spela Skip-Bo. Höjdpunkten på veckan.........
Min vän Emma praktiserar varje dag i veckan så när hon kommer hem så är hon jätte trött så hon orkar inte umgås. Har sagt att hon kan höra av sig på helgerna när hon orkar, men inget hört. För antar att hon vilar upp sig för kommande vecka. Så här sitter jag, dag ut och dag in. Förutom måndagar då det är mammagruppen.
Så imorgon ska jag dit med både Elias och Victoria för hon ville följa med. De har bytt lokal, var för många dagis barn som inte hade lokaler så de fick ta deras så vi är i stadsträdgården nu i musikskolan tror jag? Kommer gå vilse.... Finns skyltar sa dem, men det är mig vi pratar om så att... ja!

Men annars sitter jag bara hemma utan att umgås med någon.. Har verkligen ett kul liv!
Vill också flytta. Men vart? Satt och tänkte på det förut. Börja om på nytt osv. Men kan ju inte bara flytta så där pga barnen. Man måste verkligen tänka till när man har barn, man är inte lika fri som man var förr då man kunde flytta vart fasen man ville. Måste tänka på Victoria, hon har alla sina kompisar här och hon ska snart börja skolan osv.. Men hade vart skönt att flytta kan jag ju säga!

Nej, nu ska jag se på High School Musical, har velat se den länge men det är inte Mickes typ av film så har inte sagt någonting till honom att jag vill se den. Men nu har han lagt sig så nu kan jag se den.

På återseende!
//Emma



Kommentarer
Postat av: Emelie

Känner mig elak som förstörde ditt inlägg :P

2012-04-02 @ 02:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0