Jag lever också.

Japps, har bara inta orkat sitta blogga då jag har ist koncentrerat mig på mig själv ist. Kanske har varit lika bra? När Emma kommer hem sen så blir det bullbak :) Har varit så sugen på kanel-bullar länge nu. Så bad mamma köpa med det när hon ändå skulle till affären. Juste, skulle ringa mormor också. Får ta och göra det så fort jag har skrivit klart här :) är just nu väldigt desperat efter cigg så håller på att försöka sälja en massa skit på Köp & Sälj värmland :) Så nu sitter jag och hoppas på att någon nappar på någon av grejerna jag säljer så jag kan få in some money! Maddis, vi måste ju planera lite också inför Valborg, när du ska komma och vart vi ska va osvosvosvosv! :D



Saknar dig min lilla Dumbom <3

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0