I'm alive!

Hejsan hoppsan! Har haft lite mycket det senaste men slinker in med ett ovärt inlägg såhär på natten. 
Har varit på marknad med min bror,tvättat som fan och halvsovit hela dagen. Är himla trött nu men som den närd jag är så väntar jag på reprisen av Big brother eftersom jag valde att kolla på Fråga-Olle förut,sex är grymt!

Ska filura ut tatuering imorgon med en tatuerare och se om vi kan komma fram till något. Har så svårt att bestämma vilket textsnitt det ska vara,himla svårt. Måste bestämma mej,ska ju sitta på min kropp resten av livet. 

Bjuder på en bild jag tog förut när jag och mamma var och kollade ett himla mysigt hus ute på landet,åh vad jag vill bo i hus med massa katter! Börjar med att ringa runt på lediga lägenheter nästa vecka,en start iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0