Hemma!

Okej, jag har varit hemma ett par timmar. Men har varit helt borta, varit så sjukt trött och sen är stämningen här hemma väldigt låg. Emma är ju inte här och det har hänt lite saker. Mer än så säger jag inte här, var borta hos Jessica en stund förut och tog en rök. Tjötade lite om saker som har hänt det senaste och så. Hänt så mycket tråkigheter i Arvika det sista så det inte är klokt, inte konstigt att man mår dåligt :/ Mjaja! Sitter just nu och väntar på att mina strips ska bli klara, vet inte varför men har varit sjukt sugen på strips de senaste. Dumt! Men men^^ Tänkte slänga in en till video från igår för hann inte det förut :/ 




Nu ska jag fortsätta blega på Big Brother!

//Janna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0