Hello bitches!

Hejsan hoppsan!
Haft en himla massa att göra det senaste och det är så skönt samtidigt som det är så jobbigt. Gött att ha nåt o göra men tröttsamt i längden. Men ändå,det är roliga grejer! 
Har varit fullt upp och det fortsätter resten av veckan. Ska göra massa roliga saker innan veckan är slut,stay tuned! 

Saknar förövrigt mina tjejor,himla dött utan er faktiskt. Saknar min syster i Götlaborg,min fina Emma och härliga Janna! Men jag har sån tur att jag åker upp till Janna på Valborg,hur bra? Tar även med mej min fina vän Tjit tjat så vi kan trasha Arvika,hoho. 
Mycket att se fram emot! Snart sommar dessutom,woopidooo! 


Chillkväll efter hårt arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0