Helgens bravader del 2!

Nu ska jag skriva om helgen. Har kommit hem nu så nu kan jag lika gärna skriva om det :) Missade Big Brother också.. FUCK! Så får se reprisen imorgon.. Vågar mig inte in på facebook.. För jag vill inte veta vem som åkte ut. haha!

I fredags så var vi på marknaden. Kunde ju lika gärna ha kvittat. För det var inte alls mycket, var bara 2 "längder" med stånd så var ju totalt ovärt det! Plus att det regnade, haglade, snöade och blåste.. Allt på samma gång! Riktigt yeeeey kände man då kan jag ju säga.. Victoria skulle ju till tivolit, PROMT! Men det fick allt vänta.

På lördagen så gick vi till tivolit. Jag, Victoria, mamma och morfar. Då fick hon åka hela 6 stycken karuseller och dra i snöre för att vinna gossedjur. :) Det var ju skit dyrt! :O 35 kronor för 1 biljett och 180 för 6 stycken.. Var ju till och med dyrare än Liseberg. Helt sjukt! Borde ju vara tvärtom tycker jag. Men iaf, hon åkte en del. Och självklart så åkte hon + jag den roligaste SIST. Och det var larven (berg och dalbana.) Den gillade hon som tusan. Efter det ville hon åka igen men biljetterna var slut så det blev ingen mer gång. Typiskt att hon skulle välja den sist av alla då. Men de kommer ju tillbaka i oktober så får passa på att åka den då igen :) Förhoppningsvis så har dem med sig den då. haha! Skulle inte förvåna mig om de inte gör det..

Idag som sagt har vi vart hos Mickes mamma och sambo och ätit påskmat. Gott! Victoria fick även 100 kronor som hon ska köpa påskgodis för och en 3D "bild" som man kan ha på dörren. På den stod det "Här bor en prinsessa" som hon fick som försenad födelsedagspresent. Hon blev jätte glad. Spelade även lite yatzy och självklart så vann jag ;) haha! Nej men det var rena turen. Trodde att hans mamma skulle vinna faktiskt.

Sen hände det något när vi skulle åka hem som jag inte fattar ännu. Har skrivit det på min "privata" blogg som ni kan gå in och läsa. www.imstrongwithoutyou.blogg.se
Vet inte hur man länkar, men kanske blir det automatiskt efter man har publicerat detta? Annars så får ni kopiera den helt enkelt.

Ja, det var väl vad jag hade på hjärtat idag.
På återseende!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0