Helgen.

Ber om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag, men livet har inte varit så händelserikt. Dagarna ser detsamma ut. Igår kom Elin och hälsade på. Blev en mysig vistelse som piggade upp mig! Idag när vi väntade på perrongen så dök min vän Hampus upp från ingenstans och överraskade mig! Någon gick närmare, böjde sig ner och kom emot mitt ansikte. I början tänkte jag WTF?! innan det kopplade att det var Hampus. Blev i alla fall ett kärt återseende som gjorde mig glad! Träffade då även Fanny, som det var flera år sen sist jag träffade. Också väldigt trevligt! Efter att ha pratat med dom en stund så satte jag mig bredvid Elin igen och då kom en kille fram och frågade om han fick en cigg. Ur tomma intet frågar han "hur känner du Fanny?" och sedan blev det en liten pratstund med honom. Visade sig att han bor på samma gård som Elin och känner flera stycken som man själv känner till. Sedan var det dags att vinka adjö till Elin och jag började sakna henne så fort hon klev på tåget. Men vi kommer att ses snart igen!

I veckan som kommer är det en hel del som ska göras och till helgen bär det av uppåt för att hälsa på!



Utsikten ifrån vardagsrummet.

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0