Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Vet, har inte skrivit på ett tag men har inte haft någonting att skriva om.. Alla mina dagar ser ju likadana ut, att vara hemma! Förutom torsdagar och fredagar, då kommer jag ut lite då jag hämtar Victoria på dagis och på måndagar då jag är på mammagruppen. Kul liv!
Men iaf, idag har jag och Victorias pappa (Tänk att jag fick med honom dit! Credit till mig!) på stenportsskolan på informationsmöte för Victoria som ska börja där till hösten. Började 18.30-20.00. Hennes pappa tänkte gå efter en halvtimme, men lyckades hålla honom kvar tills det var slut ;) haha!
Kände igen en utav dem som har en "fritidsklass". För hon är min gamla klasskamrats mamma. Var 3 stycken men de kommer att bli indelade i 3 grupper. Tror jag det, bara Victorias "klass" var 33 stycken. 21 tjejer och 12 killar. haha!
Sen när vi var inne i det rummet ena delen av klassen kommer att vara när det var slut så kom hon fram till mig när jag tog 2 papper och frågade mig "Är det Emma?" Också höll hon på min rygg. Också sa hon att hon tyckte att hon kände igen efternamnet.. Heter Andersson i efternamn, ganska så många som gör det men hon kände igen efternamnet! hahahaha!
Sen när vi skulle gå så visade hon oss vilken väg vi skulle gå ut så frågade hennes pappa någonting också sa då hon att jag praktiserade hos dem när jag gick i skolan (till och med jag hade glömt bort det, eller kommer ju ihåg att jag praktiserade där men kom inte ihåg att hon var fröken där då.) och att jag gick i samma klass som hennes dotter, vars namn också är Emma. 
Lite kul så där att de kommer ihåg en fast det var så många år sen. :)


Jag och älsklingen har precis spelat skip-bo, han har gått och lagt sig och jag är svinigt trött, men ändå så funderar jag på att se på film.... Lika bra att sova kanske så att man inte är lika död imorgon som man har vart idag? Elias vaknade tydligen vid 4 imorse, men jag hörde ingenting fast vi sover i samma rum och han är närmast mig, men Micke hörde honom fast han sov i Victorias rum. Han sover där inne eftersom hon håller på och krånglar och hon på BVC sa när vi var där att vi ska testa att han sover i hans säng i hennes rum (som hon har fått utav honom) och säga hur skönt det är att ligga i den sängen och i eget rum osv bara för att hon ska vilja sova där inne. Hon sa att det kan ta upp till flera månader, ibland år... haha! Får hoppas att det funkar bara!
Men iaf, inte det jag ville säga. Sen så vaknade han igen vid 05.05 då hörde jag honom efter lite om och men, vet i fan hur länge han hade skrikit men han gallskrek typ när jag vaknade. Vadå sova tungt? Fast jag somnade om så är jag svinigt trött, men den rubbades så.

Och jag tror att Elias börjar bli som Victoria. Förut så sov han hela natten utan problem utan att vakna, han skrek till när han drömde men somnade om lika fort. Men nu så kan han vakna, vill ha blöjan bytt och ha mat, han är som en liten bebis igen. Han skrek till förut, så var där inne fort som fan och gav honom nappen. Har inte hört någonting ifrån honom efter det, men jag ska inte säga för mycket heller..

Skulle inte skriva så mycket egentligen, bara ville säga att I´m alive.!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0