Hackilihack!

Så, nu har jag sett färdigt på High School musical. Var hack i den så får lämna tillbaka den, till mamma :P Och köpa alla 3 istället på sockerbruket när jag är miljonär igen. haha!
Måste egentligen sova så jag orkar upp tidigt med barnen.. Hujeda mig.. Om ungefär 4 timmar så vaknar dem. Men jag är inte trött för 5 öre för jag sov några timmar på dagen förut för jag var så jävla trött så ögonen gick i kors.. Och detta är nu straffet, att jag inte är trött. Yey me!

Hur tragiska är inte vi då? Vi som skriver denna bloggen. Vi kommenterar varandras blogginlägg xD haha! No lifer ;)
Nu ska jag ta en cigg, gå till damtoaletten och göra mina behov för att sedan gå och sova. :P

Natti natti! // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0