Godmorgon,sent som fan!

Vaknade som en prinsessa idag,eller ja. Sista gången jag vaknade iallafall. Först blev jag väckt av min lillasyster som skulle lämna tidig present till mej eftersom hon och min bror åkte till sin pappa i stockholm idag. Sjukt gulligt av henne! Hade gjort en superfin tavla med en ängel på,hon är jätteduktig att måla,varit sen hon var jätteliten. Fick även en liten gris som såg helt galen ut,haha. Det var såå Maddis style. Nyvaken som jag var så kramade jag om henne och tackade så mycket. Sen försvann hon och nu får jag inte se mina småsyskon förens nästa vecka. Så nu är jag forever alone,enda syskonet kvar i Götene,haha. Får göra det bästa av situationen,börjar på måndag,en liten surprise ingen vet om,bara mamma.
Inget ni kan ana iallafall! Dam dam dam daaaaaam.

Fortsatt tråkig söndag y'all! / Pppppokerface Maddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0