God förmiddag kära läsare!

Händer inte så mycket idag... Det enda som står på vårat schema är städa... YEY vad kul! *ironi* Någon som vill ta över? ;)
Hela familjen är lediga idag. Victoria och jag sitter och kollar på tv medans Elias och Micke sover. Vill också sova, men får la sova ut sen eller imorgon. Får nog göra det imorgon tror jag. Somnar jag nu och sover ett par timmar så lär jag inte sova inatt.. Men vad gör det egentligen? Min sömn är ändå så rubbad så ja.
Gick och la oss vid 3 inatt. Självklart vaknade Elias när Micke prasslade inne i rummet när han la bort kläderna från våran säng så då vaknade han till lite. Sen vaknade han helt när jag spolade på toaletten. Så det var bara byta blöja och ge honom mat och rapa honom. Så jag somnade nog inte för ens vid 4-5 imorse också upp vid 10! Underbara liv! Micke väckte mig för han hade matat Elias och försökt få honom att somna om vilket inte gick så jag fick ta över. Han frågade varför jag gick upp? Ja, han var vaken och Victoria var i vardagsrummet själv, klart man går upp!

Nej, nu ska jag hitta på någonting med Victoria medans de andra ligger och sover.

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0