Ett tag sedan..

.. Kanske det var som jag skrev här. Men vet inte vad jag ska skriva om? Händer ju inte så mycket i mitt liv direkt.
Idag ska jag iaf ner till vårdcentralen och se om de kommer fram med någonting varför jag har sådan huvudvärk och illamående varje dag! Hatar det...
Igår var jag, Victoria och Elias på mammagruppen. När vi skulle fika där så trodde jag aldrig att jag skulle få sätta mig ner, kändes som om att jag hade tusen ungar! Tur så fick man hjälp med att ge Victoria lite fika. Elias satt själv i en babystol och jag flyttade bort alla saker som han kunde komma åt. Det första han fick tag på var en tallrik så den var jag snabb med att ta bort. Men sen när vi var klara med allt så ställde jag mig upp och skulle ta bort tallriken osv. När jag vände mig om mot bordet igen där han satt så såg jag att han hade fått tag på tillbringaren, full med vatten.. Ni kan ju bara gissa 3 gånger vad som hände med den. Är glad att jag inte satt kvar iaf, då hade jag blivit dyblöt!
När vi hade fikat färdigt så gick alla till lekplatsen där (är i stadsträdgården) och Victoria och en kille från mammagruppen började springa och jaga varandra. Jag stod en bit ifrån och de sprang uppe på en "bänk" ovanför "sandlådan" och så hamnade hennes fot snett så hon ramlade med huvudet förut i sandlådan. Jag skrek till och började springa. När jag nästan var framme så sticker hon upp huvudet ovanför kanten och säger "ha ha!" :O Jäkla unge att skrämma mig på det viset!
Ska snart väcka Elias så vi kommer iväg till tiden jag fick 11.10. Han fick inte sova länge, men men!

//Emma
Trackback
RSS 2.0