En trevlig dag.

Var super trött när jag vaknade imorse. Ville inte alls gå upp! Men till slut tog jag mig upp ur sängen och gjorde mig i ordning. Det enda jag kunde tänka på var hur otroligt skön sängen är. Till slut tog jag mig iväg till den avtalade tiden med svärmor. Möttes upp vid centralstationen och tog sedan spårvagnen till Haga. Vilket vackert område det var! Slår vad om att mamma hade älskat det, alla gamla byggnader och små gränder. Fick mig att tänka på hur mycket jag saknar henne. Även om hon oftast gör mig arg och ledsen. Blev en hel del promenerande för mig och svärmor, helt plötsligt så känns inte Göteborg centrum så stort längre. Känns ungefär lika stort som hela Götene! Vi tog även en mysig fika inne på ett utav alla tusen fik. Cola och morotskaka blev det för min del, sjukt gott! Tänkte på Maddis när vi satt där inne, dom hade mat och fika för alla sorters dieter. Så även du hade kunnat äta där Maddis! Vi gick även omkring i mängder med inredningsbutiker, något jag är helt säker på att Johanna hade älskat! Hittade även lampor som jag tror att Emma hade velat ha. Så nu märker ni väl tjejer att jag tänker ofta på er?

Hade kommit iväg på ännu mer äventyr idag om det inte hade varit för tröttheten och min dumma mage som krånglar. Att springa på toa stup i kvarten är min melodi idag. Underbart!



//Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw! Tänker på dig med! <3

Och nu blev jag nyfiken, vad var det för lampor? :) Försök att hitta bilder på google och lägg upp dem ;)

2012-04-11 @ 22:50:12
Postat av: Janna

Naaaw! :D Söt du är!

2012-04-12 @ 11:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0