en såndär helt vanlig dag

Åh,du är så söt Emma när du är så oteknisk. Vill bara nypa dej i kinden,hihi.
Såhär ligger det till;

Du trycker på Ändra redigerare för att antingen komma till denna sidan som är på bilden,eller den vanliga som man brukar ha. Så om det blir såhär så trycker du bara på ''Ändra redigerare'' så blir allt normalt igen,gamling! <3

Har haft Emelie hos mej sen i onsdags,som en räddare i nöden. Sluppit sitta ensam och glo,har haft henne vid min sida. Dock så åkte hon ju idag vilket var mindre kul. Gjorde faktiskt mej jävligt ledsen,och jag är en känslokall jävel,haha. Saknar henne massvis!
Dålig update här,know it. Men vi alla flickor har liv utanför datorn,believe it or not!
Tjingeling!

 



Kommentarer
Postat av: Emmababe

HAHAHAHA!

OMG! Skulle PRECIS skriva det igen att det inte funkade då det strulade med min "Helgens bravader del 2!" hahaahahaha!

Så skulle göra ett nytt inlägg om detta... Och tryckte då på "ändra redigerare" då gick det upp ett ljus för mig så jag gjorde om mitt inlägg om helgens bravader och gjorde enter... hahahaha! (A)

2012-04-09 @ 00:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0