dam dam dam daaaaam

Svårt att hinna med allt när man inte hinner med sej själv,haha. Från att inte ha ett piss att göra till att ha massvis med saker att göra är la sådär småjobbigt. Inte van men det märks eftersom jag inte sitter vid min bästa vän datorn längre,missar en himla massa! Fast det är ju ganska patetiskt att ha datorn som bästa vän huh? Livet är hårt :))

Har tatuerat och piercat mej dom senaste dagarna,ganska awesome. Inte för att det är någon nyhet att jag piercar mej eftersom jag gör det alltför ofta,haha. Men tatuering är första gången minsann! Läkningen går asbra och den är fin. Redan planerat hur utbyggnaden ska vara och kommer göra en till tatuering innan sommaren,om pengarna vill räcka. Världens gift,gör ingen tatuering eller piercing om ni inte vill ha mer än en haha. 

Nu skall jag sova,är galet trött och skulle ha sovit för längesen men tvn håller mej vaken. Godnatt bitches!


Jag och Emelie,söta som få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0