Crazy catladys.

Hade ett långt samtal idag med kära Elin om våra katter. Seriöst, vi är crazy catladys på riktigt! Ni skulle bara höra våra samtal! Älskar att prata i telefon med henne, vi är sjuka som fan och pratar om ALLT. Finns liksom inga gränser, vilket gör det hela så kul! Hur som helst, idag var det stora samtalsämnet katter och jag ler av tanken på hur tokiga vi är! Även Maddis och Johanna har små kissekatter, två var. Och visst är katter fantastiska djur?

Ville typ bara säga detta, har inget annat viktigt att få sagt. Strax är det dags för sängen och jag hoppas jag sover bättre än gårdagen.

Vill ha massa pengar, så jag kan köpa busskort och kunna åka till Götene/Lisch lättare. Buhuu.

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0