BlaBla.

Det vart inge bull bak.. Emma kommer imorgon ist så det blir bull bak innan jag ska till morsan för att fira bror min som blir hela 19. Vart fan har tiden tagit vägen? Han känns fortfarande som 10 och skulle kissa överallt! Haha. Tror mamma har runt 100-200 bilder på honom när han står och kissar vid någon vägkant någonstans i världen! Han tar ju studenten i år också, fan vad man börjar känna sig smått gammal :( hmm, inte okej! Ajaa. Fixa mig cigg förut eftersom jag helst inte vill röka rullade cigg så gick till affären och flörta lite med ögonen. Fick skriva upp ett paket tills jag får pengar :D HAPPY JANNA! Wohoo, nej. Nu ska jag gå ut och röka sen blir det att kolla på Suburgatory <3
Vad har mina tjejer gjort idag då? Saknar er btw!


//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0