Big Brother tankar.

Ja, nu är det ju så här att jag följer Big Brother, det gör även Maddis och Emma. Iaf, vart inte glad när jag fick se att Jimmy var nominerad. För det första: Han gör bra tv, han är rolig, För det andra: Han är snygg ;) haha. Sådeså! Det är det jag har att säga in Big Brother, just nu xD 

Om en vecka är ju jag i Sthlm med två underbara tjejer :D Ska bli så jävligt kul, kommer kolla på Big Brother live :D Sen efter det blir det ut på krogen och ha skoj som faaan! Kommer bli dom bästa två dagarna på länge :) Iofs, då Maddis kommer hit kommer också bli kul :D Har ju planerat att grilla och dricka lite, ska även köpa födelsedagspresent till henne :) Får hoppas hon blir glad, när jag väl bestämmer mig för vad jag ska köpa ;)



Texas,Melinda och jag. Det är på Halloween :) 
Det är som här två jag ska med till Sthlm!


//Johanna

Kommentarer
Postat av: Maddis

hihi,blir glad av allt! Förutom dvärgar såklart! haha

LÄNGTAR! <3

2012-04-02 @ 00:25:09
URL: http://blowmeolivertwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0