Babbel.



Till Emma.
Lampor liknande denna, i olika mönster och färger. Inte säker på att det är din typ av lampor, men kom att tänka på dig när jag såg dom!

Vill åka till Ullared och shoppa loss. Kläder, kuddar (vilket har blivit en tradition att köpa varje gång jag är där), kattsaker, saker till hemmet mm. Att bli miljonär hade inte varit fel. Om så bara för en dag! Drömma kan man väl få göra? Är annars trött som bara den idag, borde ta en tripp till apoteket men tar det imorgon istället. Är på pms-humör och är inte rolig att umgås med för tillfället. Härligt att vara kvinna! Har svarat på ett par frågor idag, så nu väntar jag på att få hemskickat ett busskort som jag tänkt att använda och åka och hälsa på Götene/Lisch! Ser fram emot och längtar massor! Så snart kommer jag tjejer!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo, jag gillar sådana lampor :D Vill ha något liknande i Victorias rum :)

2012-04-12 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0