Awesome!

Tycker att den nya kategorin är superb! Fast det kan bli lite pinsamma inslag. Man har ju hittat på en del tokigheter under sitt liv. Tex;

Emma. Den gången jag moonade på balkongen och din klasskompis gick förbi. Eller den gången vi hoppade i din säng för att döda flugor i taket. Snyggt med svarta prickar på det annars vita taket.

Johanna. Alla dagar vi bodde tillsammans, allt kul vi gjorde, våra asgoda maträtter, våra skrattattacker, alla stunder vi stöttat varandra, nätterna då du snarkade så högt att jag inte kunde sova, alla dagar vi dygnade.

Maddis. Har sjukt mycket minnen med dig, men det är inte konstigt med tanke på att vi är systrar och väldigt goda vänner. Du om någon kan jag pinsamma hemligheter om, och du om mig. Så jag får passa mig lite för dig!

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0